سبد خرید 0
بستن× با ما تماس بگیرید 06642602055
بستن×

فرم جستجو

slide-show-hoda-2.png
slide-show-hoda-3.png
slide-show-hoda-4.png
slide-show-hoda-5.png
slide-show-hoda-6.png
slide-show-hoda-11.png
slide-show-hoda-15.png
slide-show-hoda-7.png
slide-show-hoda-8.png
slide-show-hoda-9.png
slide-show-hoda-10.png
slide-show-hoda3.png
slide-show-hoda4.png
slide-show-hoda5.png
slide-show-hoda11.png
slide-show-hoda7.png
slide-show-hoda9.png
slide-show-hoda6.png
slide-show-hoda8.png
slide-show-hoda10.png
slide-show-hoda.png
slide-show-hoda22.png
slide-show-hoda11.png
slide-show-hoda33.png
slide-show-hoda44.png
slide-show-hoda55.png
slide-show-hoda99.png
slide-show-hoda77.png
slide-show-hoda100.png
slide-show-hoda88.png
slide-show-hoda2.png
slide-show-hoda-1.png
slide-show-hoda-5.png
slide-show-hoda6.png
slide-show-hoda-6.png
slide-show-hoda-47.png
slide-show-hoda-8.png
slide-show-hoda-9.png
slide-show-hoda-10.png
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات هدی رایانه زاگرس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب ‏‌سایت هدی رایانه زاگرس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط هدی رایانه زاگرس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات هدی رایانه زاگرس است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین هدی رایانه زاگرس از سوی کاربر است. کلیه اصول و رویه‏‌های هدی رایانه زاگرس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هدی رایانه زاگرس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.ثبت و پردازش سفارش روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. هدی رایانه زاگرس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماییم.
كاربران باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور كامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش كاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.خسارت در هنگام حمل و نقل هدی رایانه زاگرس همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت ‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هدی رایانه زاگرس تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به هدی رایانه زاگرس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به هدی رایانه زاگرس ارسال شود.برگشت محصولات در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، هدی رایانه زاگرس این امکان را به مشتری می دهد که در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارش داده شده آن را برگشت داده و کلیه هزینه ها اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال به وی برگشت داده شود.