شرایط و قوانین
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات هدی رایانه زاگرس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت هدی رایانه زاگرس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط هدی رایانه زاگرس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات هدی رایانه زاگرس است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین هدی رایانه زاگرس از سوی کاربر است. کلیه اصول و رویههای هدی رایانه زاگرس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای هدی رایانه زاگرس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.ثبت و پردازش سفارش روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. هدی رایانه زاگرس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارشگذاری میدهد. کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماییم.
كاربران باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور كامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش كاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.خسارت در هنگام حمل و نقل هدی رایانه زاگرس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هدی رایانه زاگرس تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به هدی رایانه زاگرس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به هدی رایانه زاگرس ارسال شود.برگشت محصولات در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، هدی رایانه زاگرس این امکان را به مشتری می دهد که در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارش داده شده آن را برگشت داده و کلیه هزینه ها اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال به وی برگشت داده شود.
ورود کاربران به وب سایت هدی رایانه زاگرس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط هدی رایانه زاگرس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات هدی رایانه زاگرس است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین هدی رایانه زاگرس از سوی کاربر است. کلیه اصول و رویههای هدی رایانه زاگرس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای هدی رایانه زاگرس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.ثبت و پردازش سفارش روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. هدی رایانه زاگرس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارشگذاری میدهد. کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماییم.
كاربران باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور كامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش كاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.خسارت در هنگام حمل و نقل هدی رایانه زاگرس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هدی رایانه زاگرس تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به هدی رایانه زاگرس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به هدی رایانه زاگرس ارسال شود.برگشت محصولات در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، هدی رایانه زاگرس این امکان را به مشتری می دهد که در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارش داده شده آن را برگشت داده و کلیه هزینه ها اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال به وی برگشت داده شود.