بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، امروزه به یکی از پرمخاطب‌ترین موضوعات مورد استفاده در جهان تبدیل شده است. دلیل آن به‌صرفه بودن این روش بازاریابی است. در دیجیتال مارکتینگ، حتی ریزترین هزینه‌های شما قابل پیگیری بوده و تمام مخاطبان جذب شده قابل ردیابی می‌باشند. بازاریاب اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، دارای روش‌های مختلفی است که شما و کسب و کار شما را در معرض میلیون‌ها مشتری بالقوه قرار می‌دهد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود حرکات بازدیدکنندگان از خدمات و محصولات خود رصد نموده و به درستی آنالیز نمایید.

بازاریابی زنجیره ای

بازاریابی زنجیره ای یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی الکترونیکی، می باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینکهای متعدد از صدها وب سایت به وب سایت شما در حقیقت به شما این امکان را می دهد که مردم را از نقاط مختلف دنیای مجازی بر اساس نیازهایشان و خدماتی که شما بر روی وب سایت خود ارائه می نمایید، به وب سایت شما راهنمایی کند
مهمترین نکته در بازاریابی زنجیره ای این است که بر خلاف دیگر روشهای بازاریابی الکترونیک، شما فقط زمانی پول پرداخت می کنید که به نتیجه مورد نظرتان ( که همانا جلب بازدید کننده می باشد) دست پیدا کنید. این دقیقا به این معنی است که شما هیچ چیزی را از دست نمی دهید و کاملا به این معنی است که شما صدها بازاریاب دارید بدون آنکه پولی بعنوان پیش پرداخت به آنها بپردازید. موفقیت در این روش، نیازمند طراحی هوشمندانه پوسته بیرونی و مدیریت صحیح در هسته داخلی می باشد.

بازاریابی دیجیتال
پست الکترونیکی

استفاده از پست الکترونیکی

یکی از موثرترین روشهای بازاریابی الکترونیک می باشد. این روش بسیار مقرون به صرفه، انعطاف پذیر، هدفمند و کاملا قابل بررسی و پیگیری بوده و مهمتر اینکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت آور می باشد.
مهمترین قابلیت Email، استفاده از آن برای بازاریابی یک به یک است. زیرا بازاریابی یک به یک، نیاز به قابلیت آدرس دهی فردی دارد. با استفاده از Email یک به یک میتوان رابطه ای پایدار با مشتری برقرار کرد و تعداد ملاقات های او از سایت و همچنین خرید محصولات را افزایش داد. Email های شخصی سازی شده، میتوان با هر نفر، متناسب با خصوصیات، علایق و نیازهای او گفتگو و رابطه با مشتری را محکم کرد. بازاریاب هر چه بیشتر راجع به مشتری اطلاعات کسب کند، به همان نسبت راحتتر میتواند مطابق با شرایط و نیازهای وی حرکت کند.
علاوه بر ایجاد ارتباط با مشتری، بازاریابی با Email این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم مؤثرتر رقابت کنیم. از آنجا که همه ما همواره دچار کمبود وقت هستیم، فقط آنقدر ظرفیت داریم که وقت خود را برای بهبود وبسایت در جهت فراهم آوردن ارزش افزوده صرف کنیم.

سئو مارکتینگ

بازاریابی سئو (SEO Marketing)(بهینه سازی موتورهای جست و جو)، استفاده از تکنیکها و راه حلهایی برای بهتر دیده شدن در نتایج بالای موتورهای جستجو مانند گوگل می‌باشد.

سئومارکتینگ

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا، فرآیندی است برای ایجاد محتوای باکیفیت بالا و ارزشمند برای راهنمایی خریداران و مصرف کنندگان و معرفی برند خود و جذب مشتری.

بازاریابی محتوا

بازاریابی رسانه های اجتماعی

در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی(Social Media Marketing)، از طریق رسانه های اجتماعی، بازدیدکنندگان سایت را افزایش می دهند تا توجه مخاطبین را به یک موضوع یا محصول خاص، جلب و تشویق کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ، فروش از طریق افراد مطرح و محبوب مخاطبان هدف شما می‌باشد. به این صورت آن‌ها سفیر محصول شما خواهند بود یا در شبکه‌های مربوط به خودشان، شما را معرفی می‌کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی، استفاده از ویدئوهای مرتبط با شما و محصول شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف و وب سایت‌های متنوع است به‌صورتی که، به صورت وایرال بتواند پیام شما را به گوش افراد برساند.

بازاریابی ویدئویی

امیدواریم آموزش های این بخش مورد پسندتون واقع شده باشه و اگر هنوز آموزش های هدی رایانه رو ندیدید ما به شما مطالب “مقالات آموزشی” را پیشنهاد می دیم؛ همچنین به جهت آموزش های بیشتر همراه تیم ما باشید و جهت مشاهده سایر امکانات تیم ما می توانید به وبسایت های: هلدینگ ایتکاک و همچنین هلدینگ آیریک شبرو مراجعه نمائید.