وقت عمل رسیده است! شما باید بدانید چه رپورتاژ آگهی منجر به فروش بیشتر میشود. بههرحال شما دارید برای انتشار آگهی تبلیغاتی خود هزینه صرف میکنید و اگر این مرحله (یعنی نوشتن رپورتاژ آگهی اصولی ) را بهخوبی ندانید، انگار که پولتان را دور ریختهاید.
چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم که افراد را مجذوب کند؟ چگونه خوانندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنیم؟ و در پایان یک نمونه رپورتاژ آگهی از مرد افسانهای دنیای تبلیغات دیوید اگیلوی را با هم بررسی میکنیم.
در مقالات قبلی با تعریف رپورتاژ آشنا شدیم. در این روش تبلیغاتی، شما باید یک مقاله (یا گزارش) راجع به محصول یا خدمات خود را به نحوی بنویسید که کسی متوجه تبلیغاتی بودنش نشود و سپس با صرف هزینه، آن را در سایتهای خبری معتبر و پرمخاطب (مثل تابناک، دیجیاتو، ایرنا و ...) منتشر کنید.
علی غلامی
باز هم تأکید میکنم یک رپورتاژ آگهی خوب باید در نگاه اول کاملاً مانند سایر مطالب معمول سایتی که در منتشر میشود به نظر برسد، انگار که توسط نویسندگان اصلی همان سایت نوشته شده و نه یک تبلیغ نویس! در واقع شما در این روش با استفاده از اعتبار آن رسانهها، اعتماد مخاطبان را جلب میکنید. (پیشنهاد میکنم در مقاله دیگر ما با عنوان “انواع روشهای تبلیغات و هدفمند کردن آنها” درباره تبلیغات بیشتر بخوانید.)

اما صبر کنید! نوشتن یک رپورتاژ آگهی که فروش شما را افزایش دهد، رازهایی دارد که اگر آنها را ندانید هر چقدر هم هزینه کنید، فایدهای ندارد! پس با ما همراه باشید تا 10 راز این کار را با شما درمیان بگذاریم: