در مطلب حاضر سوالات احتمالی از مشکلات پیش آمده و همچنین رفع مشکلات ادوب کانکت را با هم مرور می نمائیم.
علت قطع و وصل صدا در ادوبی کانکت چیست؟
اين مشكل ممكن است به دليل ضعيف بودن اينترنت استاد یا دانشجو رخ دهد. براي تست وضعيت اينترنت به آيكون «آنتن» كه در گوشه بالا سمت راست قرار دارد توجه كنيد. اگر اين آنتن نارنجي يا قرمز رنگ شده باشد؛ به اين معناست كه اينترنت شما ضعيف شده است.
همچنین از سلامت میکروفون و ابزار مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.
نکته مهم دیگر:
اگر تعداد وبکم همزمان، بیش از حد مجاز استفاده شود، قطع و وصلیهای بسیاری پیش خواهد آمد.
حرف «ی» در چت فاسی ِ ادوبی کانکت، چطور درست میشود؟
در ورژن 10.8 در حالت html، این مسئله برطرف گردیده است. ولی در حالتی که پلاگین ادوبی را نصب کنیم این مشکل پیش میآید.
برای رفع آن، كافيست از حرف”ي” عربي استفاده کنید. برای تایپ آن كليدهاي تركيبي SHift + X را بگيريد؛ یا فونت فارسی ادوبی کانکت را روي سيستم خود نصب کنید.
با اين روشها، مشکل چت فارسی شما رفع میشود.
چطور از بهم ریختگی فونت ِ پاور پونت در ادوبی جلوگیری کنم؟
فایل پاورپوینت را در فرمت ppt(PowerPoint Picture Presentation) ذخیره کنید (نه در فرمت pptx). همچنین بهتر است از فونتهای معروف استفاده شود، مانند:
فونت فارسی:
B Nazanin
فونت انگلیسی:
Arial، Calibri، Time news roman
برای برگزاری کلاس در برنامه ادوبی کانکت، به چه تجهیزات و اینترنتی نیاز دارم؟
- لپ تاپ/کامپیوتر/تبلت یا موبایل (توجه: نرمافزار دارای APP اندروید و IOS می باشد)
- میکروفون/ هدست و webcam در صورت نیاز
- پهنای باند 512 كيلوبايت برای دانش پذیران و 1 مگابايتِ اختصاصی برای مدرس
امیدواریم مطلب “رفع مشکلات ادوب کانکت”مورد پسندتون واقع شده باشه و اگر هنوز آموزش های هدی رایانه رو ندیدید ما به شما مطالب “مقالات آموزشی” و همچنین مطلب “دعوت مهمان به کلاس ادوب“را پیشنهاد می دیم؛ همچنین به جهت آموزش های بیشتر همراه تیم ما باشید و جهت مشاهده سایر امکانات تیم ما می توانید به وبسایت های: هلدینگ ایتکاک و همچنین هلدینگ آیریک شبرو مراجعه نمائید.